Diakonie Most: Inovativní prezentace hodnot v rámci kampaně Říjen pro neziskovky

Inovativní prezentace hodnot v rámci kampaně Říjen pro neziskovky
Diakonie Most: Inovativní prezentace hodnot v rámci kampaně Říjen pro neziskovky

Inovativní prezentace hodnot Diakonie v rámci kampaně "Říjen pro neziskovky" v Mostě. Kreativní způsob komunikace hodnot prostřednictvím výrazných prezentací, které oslovují veřejnost a motivují kreativitu i dalších poskytovatelů sociálních služeb. 

Problém, který řeší

Tradiční prezentace neziskovek se omezovaly na suché údaje, mdlé výstavky a mnohdy neoslovily veřejnost. Chyběl prvek kreativity a osobního propojení s hodnotami organizace. 

Přínos - dosažená změna

Dosáhli jsme širšího zapojení veřejnosti a dalších poskytovatelů sociálních služeb do kampaně. Naše prezentace přinesly nový rozměr, zaujaly kolemjdoucí (laickou i profesní veřejnost) a inovativním způsobem prezentovaly naše hodnoty. 

Tvorba prezentací je kolektivním úsilím zaměstnanců Diakonie Most a naplňuje hodnoty i zevnitř naší organizace. Společný proces posiluje naše diakonické společenství a utvrzuje vztahy mezi zaměstnanci. 

Novost řešení a jeho výhodnost oproti stávajícím přístupům

Kreativní prezentace pomocí symbolických prvků (lodě, baráčku, balónu, vlaku) přinesly v uplynulých několika letech nový způsob komunikace hodnot. Oproti tradičním rollupům nebo informačním cedulím jsme oslovili emoce veřejnosti a inspirativně ovlivnili i další neziskové organizace k inovativnější prezentaci svých aktivit. 

 

Každý rok jsme tak zpracovali jednu z našich hodnot. Například k hodnotě „společenství“ jsme vytvořili loď s podtitulem „Jsme společně na jedné lodi“. Hodnotu „fortelnost“ doplnila prezentace s baráčkem, kde jsme prezentovali, jak je důležité mít pevné základy. Naději jsme prezentovali 3D balónem a milosrdenství představoval vlak, který vezl naše klientské děti za prázdninovými dobrodružstvími, které jsme jim mohli dopřát díky milosrdenství dárců sbírky „Krabice od bot“. Tyto prezentace se setkaly na městě i u veřejnosti s velkým úspěchem. Dalo by se říci, že to byly právě naše prezentace, které motivovaly i ostatní poskytovatele sociálních služeb.  

Vždy po skončení akce Říjen pro neziskovky, se naše prezentace přemístí do našich diakonických prostor, kde mají možnost se s nimi seznámit naši klienti. 

 

Diakonie v číslech

Najdete nás na 0 místech v ČR
Poskytujeme přes 0 různých služeb
Působíme také v 0 zemích světa
Za rok jsme pomohli více než 0 lidí