Klienty Osobní asistence jsou převážně senioři malých okolních vesnic s obtížnějším přístupem k mediálním informacím. Z tohoto důvodu jsme využili tradiční hlášení v obecních rozhlasech. Zájemci se tak dozvěděli o nabízených službách přímo ve svých domácnostech a blízkém okolí.
Problém, který řeší
|
- Ekonomický propad vlivem úbytku klientů Osobní asistence
- Přenos informací k případným zájemcům o služby Osobní asistence
- Navýšení počtu klientů služby
|
Přínos - dosažená změna
|
- Zvýšení počtu zájemců/klientů o službu Osobní asistence
- Beznákladové, masivní šíření nabídky služby
- Posílení spolupráce s obecními úřady
- Rozšíření povědomí o službě mezi občany
|
Novost řešení a jeho výhodnost oproti stávajícím přístupům
|
- Prezentace služby a střediska dosud inovativním způsobem
- Přenos informací způsobem, srozumitelným pro cílovou skupinu služby
- Zprostředkování informací o službě lidem bez přístupu k internetu a lidem s omezenou mobilitou přímo v jejich domácnostech a blízkém okolí
- Hlášení obecního rozhlasu je doplněno také následnými SMS zprávami obyvatelům každé obce
|