Středisko v Sobotíně: Informování veřejnosti o poskytované službě netradičním způsobem

 Informování veřejnosti o poskytované službě netradičním způsobem
Středisko v Sobotíně: Informování veřejnosti o poskytované službě netradičním způsobem

Klienty Osobní asistence jsou převážně senioři malých okolních vesnic s obtížnějším přístupem k mediálním informacím. Z tohoto důvodu jsme využili tradiční hlášení v obecních rozhlasech. Zájemci se tak dozvěděli o nabízených službách přímo ve svých domácnostech a blízkém okolí. 

Problém, který řeší

  • Ekonomický propad vlivem úbytku klientů Osobní asistence  
  • Přenos informací k případným zájemcům o služby Osobní asistence 
  • Navýšení počtu klientů služby 

Přínos - dosažená změna

  • Zvýšení počtu zájemců/klientů o službu Osobní asistence 
  • Beznákladové, masivní šíření nabídky služby  
  • Posílení spolupráce s obecními úřady  
  • Rozšíření povědomí o službě mezi občany 

Novost řešení a jeho výhodnost oproti stávajícím přístupům

  • Prezentace služby a střediska dosud inovativním způsobem 
  • Přenos informací způsobem, srozumitelným pro cílovou skupinu služby 
  • Zprostředkování informací o službě lidem bez přístupu k internetu a lidem s omezenou mobilitou přímo v jejich domácnostech a blízkém okolí 
  • Hlášení obecního rozhlasu je doplněno také následnými SMS zprávami obyvatelům každé obce 

 

Diakonie v číslech

Najdete nás na 0 místech v ČR
Poskytujeme přes 0 různých služeb
Působíme také v 0 zemích světa
Za rok jsme pomohli více než 0 lidí